حبيني😔💔 - قصيدة

Haamoo

Mouse
قصيدة حبيني - تأليفي كما سبق - ملاحظ التفاعل قل بس فيه فيورز المهم يا رب تعجبكو

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ف وسط ضوء و ضلمة باهت الحقيقة نامت وتاهت
ع الظلام سبتيني فيه
ف الظلام سبتيني لي؟؟
كلامي مكنش كلام اغاني
حبي ليكي مش لحد تاني

اسمك ف قلبي من اول مشفتك جبتيني ف ثواني

حبيني لو فاكرلي حاجة حلوة حبيني
او اقتلني
😔مش جنان مهو برضو ف بعدك نا مقتول
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

قلبي ضاع ف الاوهام بقيت موجود
كان حلمي اني اشوفك دلوقتي اصبح كابوس
فقت منه لما شفتك مع غيري
حب قلبك راح لغيري
بس حبك لسه ف قلبي موجود💔
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ف خيالي رسم صورة ف خيالي رسمت رسمة
كنت فيها المقصودة كنت نت فيها البسمة
يااااه

اد اي حلو ي خيال فيك كل شئ ممكن يتعمل او ميتعملش
بأيدك تحول الظروف
بأديك تغير النفوس
واهو فيك عالم جديد
مش اسود ولا كئيب
عالم كبير وواسع فيه الحب موجود

سميته العالم الجميل ........ اتجوزت فيه اميرتي .......... واتولدت من جديد

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
الخيال و الاحلام الكتير مش مرض ممكن تبقي هبل ممكن تبقي عبط
لكن لو هي كدا فعلا

فهي افضل هبل وافضل عبط

لا تتوقف عن التخيل لمجرد انك حققت ما تخيلته بل استمر فربما تكتشف ما لم يكن موجود اصلا

😉

Rosaly

Cheesus
كثير بيجنن

Top Bottom
"Dev-TR" theme by Soulzone