Grunty znikające po jakimś czasie

Status
Not open for further replies.

Xiru

Mouse
Na początku zaznaczę, że jest to mój pierwszy poradnik. Za wszelkie błędy ortograficzne, niedociągnięcia, itp. z góry przepraszam i proszę o wyrozumiałość.

Co będzie potrzebne
  • Notatnik lub Mappad (W tym poradniku będę się odnosić do tego programu, ale znikający grunt można zrobić bez niego, pozwala on po prostu na łatwiejsze odnalezienie gruntu),
  • Oczywiście Miceforce!
Na początku włączamy MapPada(lub notatnik), następnie wklejamy kod naszej mapy(aby skopiować ten kod należy wejść w "Zapisz/Wczytaj/Testuj", po czym kliknąć "Kopiuj mapę do schowka"). W MapPadzie usuwamy kod na dole i w jego miejsce wklejamy kod naszej mapy i klikamy Ctrl+F(uporządkuje to kod naszej mapy).
Po zrobieniu tego należy kliknąć na nasz grunt(w przypadku MapPada), wyświetli nam się wtedy na dole, który to dokładnie kod. W przypadku notatnika polecam zmienić jakąś właściwość na, np. 2222 i po znalezieniu naszego gruntu zmienić tę właściwość na taką, jaka ma być. Gdy już to zrobimy należy po, np. "T="0" wstawić v="1000".
1000=1s, 1500=1.5s, 2000=2s, itd.
Nasz znikający grunt gotowy! :D

Przykładowy kod mapy(v="" jest ustawione w innym miejscu, bo edytor to zmienił):
<C><P /><Z><S><S P="0,0,0.3,0.2,0,0,0,0" L="209" X="388" v="1000" Y="284" T="0" H="63" /></S><D /><O /></Z></C>

Jeżeli ktoś nie zrozumiał tego poradnika może ten kod skopiować i zmienić T="0" na jakąś inną liczbę.
0 = drewno, 1 = lód, 2 = trampolina, 3 = lawa, 4 = czekolada, 5 = ziemia, 6 = trawa, 7 = piasek, 8 = chmura, 9 = woda, 10 = kamień, 11 = śnieg, 12 = prostokąt, 13 = koło
(tak, sam spisywałem te wszystkie wartości z edytora)
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Top
"Dev-TR" theme by Soulzone