[Galeria] ❀Czekoladowa kraina❀

❀Czy spodobały ci się moje rysunki?❀


  • Total voters
    10
Status
Not open for further replies.

Ralphie

Active Mouse

____________________________________________________________________________________
Hejka!
Od czasu do czasu mam chęci do rysowania,
więc założyłam wątek z moimi rysunkami.
__________________________________________________



--
Starszy styl
 
Last edited:

Ralphie

Active Mouse
---rezerwacja---
 

+noboddy

Cheese Artist
Hm no nie wiem
Ładnie rysujesz Ale prace moim zdaniem byłyby ładniejsze z czarnym obwodem* zapomniałem jak to się nazywa XD

Ale tak to spoko
 

Martyna274

Cheesus
Hm no nie wiem
Ładnie rysujesz Ale prace moim zdaniem byłyby ładniejsze z czarnym obwodem* zapomniałem jak to się nazywa XD

Ale tak to spoko
Lineart?
 

Ralphie

Active Mouse

Ralphie

Active Mouse
Nowy rysunek którego zrobiłam na konkurs! ^^
 

Ralphie

Active Mouse
Rysuneczek dla naszego Invala
 

Ralphie

Active Mouse
Narysowałam moją ockę i zrobiłam cover do profilu, jeśli chcecie go zobaczyć, to zapraszam!
 

Ralphie

Active Mouse
Omg XDDD... Kisnę z tego komiksu!
Edeline @Edeline Supreme_x3 @Supreme_x3


--
jeśli nie widzicie to przepraszam, nie moja wina. zobaczcie w mediach w fanartach jesli nie widzicie no cóż​
 
Last edited:

Domi8809

MAH CHEESE!
czyż ja tam jestem? XDD
 

Domi8809

MAH CHEESE!
tak mi się zdaje.
 

Edeline

Little Mouse
JEZU KOCHAM TEN KOMIKS XDDD
NORMALNIE KISŁAM JAK CZYTAŁAM.
Ale nie, nic nie jest między mną i supreme.
ZAPAMIĘTAJCIE TO!
 

Ralphie

Active Mouse
JEZU KOCHAM TEN KOMIKS XDDD
NORMALNIE KISŁAM JAK CZYTAŁAM.
Ale nie, nic nie jest między mną i supreme.
ZAPAMIĘTAJCIE TO!
Tak zapamiętajcie!! XDDD
--
Nie no kocham te wszystkie miny odwzorowane itp. :D
 

Edeline

Little Mouse

Mistinye

PL ModSent
Moderator
Sentinel
Na prośbę autora temat zostaję zamknięty.
 
Status
Not open for further replies.
Top
"Dev-TR" theme by Soulzone